Juntos podemos avanzar en el conocimiento del cáncer de mama.
Apostamos por avanzar en el conocimiento del cáncer de mama apoyando la investigación y fomentando el empoderamiento de las pacientes.

Primera caminada solidària MamaClínic

El càncer de mama és el tumor més freqüent en les dones. De fet, a Catalunya, cada any es diagnostiquen al voltant de 4.500 nous casos de càncer de mama, dels quals el 25% correspon al subtipus HER2+. Les pacients amb aquest tipus de tumors compten amb un ventall cada vegada més ampli de teràpies al seu abast, en gran part gràcies als esforços en investigació que s’han dut a terme en els últims anys en aquesta malaltia.

Tot i així, cal seguir impulsant la recerca per poder oferir més opcions terapèutiques que millorin la qualitat de vida i la supervivència de les pacients afectades pel càncer de mama. Per aquesta raó, el proper dissabte 21 d’abril a se celebrarà la I Caminada Solidària MamaClínic, organitzada per l’Associació Pas a Pas amb el Càncer de Mama i amb la col·laboració de l’Associació Save the Mama, Xemio i l’Associació Gamis, i amb el suport de l’Hospital Clínic de Barcelona, així com d’altres empreses i organitzacions.

En aquesta primera edició, en la qual s’espera una participació de 500 persones, tindrà lloc a l’àrea de lleure de Santa Maria de Vallvidrera, s’organitzaran tres itineraris de 2 km, 5 km i 7 km, així com diferents tallers amb activitats dirigides a pacients i a tots els assistents.

La totalitat dels diners recaptats anirà destinada a la creació d’un CAR contra tumors HER2+ al laboratori del Dr. Aleix Prat a l’Hospital Clínic de Barcelona.

Més informació i inscripcions: https://pasapascm.cat/?p=30838

29 jun